El canal de pagament Odisea oferirà a partir d'aquest dilluns un recorregut per la naturalesa més exòtica del planeta en una sèrie especial de documentals englobats sota el nom de Destino Odisea. Segons la nota de premsa de la cadena, la sèrie està composta per un total de 30 documentals, alguns dels quals formen part de blocs temàtics.
El primer d'aquests blocs, dirigit pel realitzador britànic Nigel Marven, es denomina China Salvaje i està compost per sis capítols que recorreran la riquesa natural del país asiàtic. Paraísos verdes, amb dotze entregues, s'acostarà a alguns llocs verges i territoris inexplorats del planeta.
Destino Odisea compta també amb la participació del l'expert documentalista espanyol Juan Novoa, que ha estat l'encarregat de produir i dirigir dos dels treballs que s'emetran dins dels blocs de la sèrie documental: India, los peregrinos del Ganges, i Los reinos del Himalaya.
De realització franco-alemanya és el bloc Islas paradisíacas de África , que permetrà contemplar les instantànies que prestigiosos fotògrafs internacionals han realitzat de sis de les illes africanes més exòtiques.
Finalment, Expedición Nueva Guinea, de la BBC, serà el bloc que tancarà el teló d'aquest especial de la cadena, amb tres capítols que descobriran els llocs més recòndits de l'illa indonèsia. Les imatges espectaculars, la fauna i vegetació més sorprenent i unes acurades explicacions que han comptat amb l'aval de diversos experts, són els principals ingredients d'aquesta producció d'àmbit internacional.
Notícies | TV
Odisea viatja pels destins més espectaculars del món
El canal estrena aquest dilluns una sèrie documental que, a través de diversos blocs, mostra la naturalesa més exòtica de tot el planeta
madrid | efe/ddg
Actualitat

Jordi Évole entrevistarà a Julian Assange
L'entrevista al fundador de Wikileaks s'emetrà per La Sexta diumenge vinent
Un altre rècord per a 'Juego de tronos'
La sèrie torna a batre el seu propi rècord en aconseguir una audiència de 5,5 milions d'espectadors amb el sisè episodi de la T3
TV3 és líder, seguida per Antena3
En ràdio, RAC1 és l'emissora amb més oient a Catalunya
Audiència
Dijous 16 Maig.
15,3%
TELE 5
12,2%
ANTENA 3
11,1%
TVE 1
9,1%
FORTA
7%
LA SEXTA
4,6%
CUATRO
4,3%
TEMATDT
2,7%
FDF TELE5
2,4%
NOVA
2,4%