Va començar la seva marxa en solitari sense fer gaire soroll, al contrari del que 'El Follonero' ens tenia acostumats durant la seva etapa amb Buenafuente. No obstant això, amb el pas del temps Jordi Évole ha aconseguit que 'Salvados' es converteixi en un dels programes més premiats i seguits de la televisió espanyola.

Les seves dades d'audiència ho confirmen. En les seves dues últimes entregues ha aconseguit superar els 3.000.000 milions d'espectadors, una cosa molt complicada per a qualsevol programa de La Sexta.

El seu èxit rau en la manera com Évole tracta els temes d'actualitat. D'una manera desenfadada i fresca, el periodista aconsegueix treure el màxim partit dels seus entrevistats i oferir un punt de vista diferent de temes de gran interès social.

Aquest format recorda en part als treballs del cineasta nord-americà Michael Moore, que denúncia i analitza temes sociopolítics d'una manera innovadora i gairebé inèdita fins ara. Així, Évole aconsegueix que els teleespectadors vegin i gaudeixin amb programes sobre la sanitat pública, la corrupció política o el malbaratament d'aliments.

De fet, fins que la crisi econòmica va sacsejar Espanya, els espais televisius sobre aquestes temàtiques es limitaven als documentals de La2 o de canals especialitzats. El català ha aconseguit que aquests temes interessen també al gran públic.

Veurem com continua aquesta nova temporada de 'Salvados', el que és segur és que Évole seguirà sense guardar ni una sola pregunta.