Televisió Espanyola segueix intentant recuperar part de l'audiència perduda en els darrers anys. La direcció de la cadena pública treballa en diversos formats que tenen per objectiu reforçar totes les franges de la graella, especialment aquelles que gaudeixen de menys seguiment.

Després del fracàs estrepitós del magazín T con T de Toñi Moreno, que va ser cancel·lat el novembre de l'any passat, l'ens públic podria apostar per una tira còmica de producció pròpia, segons informava ahir El Mundo. Segons aquesta informació, la idea que la cadena pública estaria treballant seria l'emissió de Por fin es lunes, una sitcom diària similar a la reeixida Cámera Café (Telecinco), que ocuparia la franja existent entre España directo i el Telediario de La 1. El format s'enfrontaria d'aquesta manera directament als concursos de les privades ¡Boom! (Antena 3) i Pasapalabra (Telecinco).

L'objectiu de la tira còmica seria arrossegar audiència als informatius de la televisió pública, que en els darrers anys van perdre el lideratge d'audiència i des de fa temps acumulen uns registres discrets. Por fin es lunes, la proposta més ben situada per acabar emetent-se en aquesta franja horària, narra la vida d'una oficina en què els treballadors s'han d'adaptar a l'arribada d'un nou gerent.

El final de "Hit-La canción"

Després d'acumular uns pèssims resultats des de la seva estrena, el passat 2 de gener, el concurs musical Hit-La canción, una de les grans esperances de Televisió Espanyola per aquest any, tancarà la temporada per la porta del darrere.

El concurs presentat per Jaime Cantizano no ha convençut i dissabte passat es va registrar el seu mínim (5,4% de quota). Per aquest motiu, les entregues gravades restants s'emetran a partir d'aquest dissabte en horari de mitjanit.