El productor José Luis Moreno ha assegurat que "l'enrenou generat tant en els mitjans de comunicació com a Twitter" amb el seu programa 'Alfombra Roja', emès el passat dissabte a La 1, "indica que l'ha vist tot Espanya".

En una entrevista a M80 Ràdio recollida per Europa Press, Moreno ha reconegut que aquesta percepció "xoca amb la dada molt pobre" registrat la nit de dissabte, que s'ha situat en un 5,8% de 'share' i 843.000 espectadors.

Dimarts passat, el president de RTVE, José Antonio Sánchez, va afirmar al Senat que la continuïtat de 'Alfombra Roja' està subjecta, "igual que altres espais" a la televisió pública, a les condicions establertes en el contracte d'audiència i 'share'.

Així, ha apuntat que el programa no té una durada determinada establerta prèviament i a partir del quart espai podria ser retirat. "Ni 13 programes ni res, els contractes de RTVE estan condicionats a un nombre molt curt de programes. De fet, crec que a partir del quart, si no es donen les condicions d'audiència o share, es pot retirar sense cap cost", ha indicat.

En qualsevol cas, José Luis Moreno ha defensat la seva tasca al capdavant d'aquest espai. "Hi ha una cosa curiosa, que l'enrenou en mitjans de comunicació ia Twitter indiquen que l'ha vist tot Espanya, perquè no t'ho pots imaginar ... La meva obligació és que a la gent li agradi, que hi hagi un programa de dissabte en el qual no es parli de política i no agredeixi a ningú ", ha afegit.

Així mateix, ha ressaltat que el cost de cada gala de tres hores i mitja "amb més de 80 artistes" puja a 220.000 euros, "mentre que a la mateixa cadena programes d'hora i mitja estan des 400.000-700.000 euros".