TV3 estrena, aquest dijous 12 de juliol, a les 23.20, "Confia en mi", una sèrie ambientada en el món de la publicitat. La sèrie segueix la vida laboral de Mason i Conner, dos creatius publicitaris amb talent que treballen per a la prestigiosa agència publicitària de Chicago Rothman, Greene & Mohr (RG&M). Quan les idees, la pressió, les vendes, les pors, l'enveja, la competència i molts, molts diners estan en joc, amb qui es pot comptar quan se sent la frase "Confia en mi"? Potser amb ningú.

Benvinguts al complicat món de la publicitat. "Confia en mi" ambientada en la prestigiosa agència publicitària de Chicago Rothman, Greene & Mohr (RG&M), trasllada a l'espectador en el complicat dia a dia de dos creatius publicitaris. En un món on les idees, la pressió, les vendes, les pors, l'enveja, la competència i molts, molts diners estan en joc, amb qui es pot comptar quan se sent la frase "Confia en mi"? Potser amb ningú.

D'una banda Mason McGuire (Eric McCormack, "Will y Grace"), un acabat de ser nomenat director artístic, home familiar addicte a la feina i responsable, amb una dona preciosa, l'Erin (Sarah Clarke, "24"), dos fills i una fidelitat fèrria a les marques que ajuda a vendre. Quan l'ascendeixen a director Mason haurà de treure el tauró que porta a dins per sobreviure en les altures publicitàries. De l'altra, Conner (Tom Cavanagh, "Eli Stone" i "Royal pains"), un redactor publicitari impulsiu i solter amb la capacitat de concentració d'un adolescent. La seva relació yin-yang se sotmet a prova quan en Mason és nomenat director creatiu de l'agència i es converteix en el cap d'en Conner. La sèrie segueix els canvis de dinàmica entre tots dos amics, que estan millor junts que separats.

Treballant en el mateix grup creatiu hi ha la nova incorporació, la Sarah Krajicek-Hunter (Monica Potter, "Boston legal"), una redactora publicitària guardonada i amb una forta personalitat que acostuma a caure malament als altres. Hector Culligan (Geoffrey Arend) i Tom Fuller (Mike Damus) són un equip creatiu més jove amb idees poc tradicionals que no sempre són compatibles amb el seu nou cap. L'equip sencer és supervisat per Tony Mink (Griffin Dunne), un home que es desviu pel negoci publicitari, però que sembla estar constantment al caire del pànic sobre la seguretat de la seva pròpia feina. Junts o separats, aquests personatges memorables intenten navegar per les aigües de la política empresarial, conflictes de personalitat, egos que es fereixen fàcilment, gelosies professionals i unes demandes dels clients poc raonables.

En el primer capítol de la sèrie, en Mason i en Conner han de tornar a Chicago amb un munt de presses per a una nova campanya. El producte que venen és un nou mòbil d'Arc Mobile i el seu cap irascible, Stu Hoffman (Jason O'Mara, "Life on Mars", "The Closer"), ha de presentar una campanya que deixarà els seus clients més que impressionats. Però quan el destí hi intervé, en Mason i en Conner es troben competint amb altres grups creatius dins de la mateixa agència per un pessic de diners. Complicant la seva creativitat, hi ha el fet que el cap de l'Stu, Tony Mink, ha decidit ascendir en Mason, cosa que no agrada gaire a en Conner. Mentrestant, la nova noia, la Sarah, una redactora publicitària guardonada que havia de ser la companya de l'Stu, es troba perduda després de no obtenir l'oficina que se li havia promès o una tasca que sigui digna dels seus talents.