A l'hora de triar un restaurant, són molts els que busquen a internet opinions que l'ajudin a decidir-se on reservar taula. Gairebé ningú va a un establiment a l'aventura amb la por de no saber què es trobarà. Les crítiques en pàgines web de tota mena s'han convertit en tota una bíblia per als que volen passar un moment d'oci gastronòmic.

Tot i que la ciutat Girona s'ha posicionat com un destí gastronòmic de primer nivell, no tots els establiments oberts al públic tenen la qualitat que s'espera d'ells. Només cal revisar els comentaris que deixen alguns dels que hi han passat en webs especialitzades.

Per exemple, en un restaurant del Barri Vell, avui ja tancat, acumulava desenes de crítiques destructives.

"El servei és pèssim i deixa molt a desitjar, es barallen entre ells... Agafen les les comandes, no et serveixen el menú que has demanat, el menjar és congelat i reescalfat ... el local és desastrós i necessita una revisió de sanitat i una reforma urgent. Vergonyós ... Et fan manjar ràpid per captar altres clients i encara et demanen propina!", escrivia un client d'aquest restaurant.

"Un autèntic fiasco. És una trampa per a turistes amb el menjar molt deficient", assegurava un altre.

"Cutre és poc, la vaixella és penosa, els lavabos ... no ho explico, i el menjar, nefast" és un altre dels comentaris.

"No entenc com tenen la poca vergonya d'oferir un servei així de lamentable, si ho arribo a saber no hi entro. No vam marxar per educació, però poc ens va faltar", expressa un client indignat amb el restaurant.

Tot i que la majoria de crítiques són destructives, n'hi ha d'altres que no entenen el to dels comentaris i apunten, "tot i no ser apte per a paladars exigents", el "preu és raonable". En la mateixa línia, altres apunten que pel preu que ofereixen, el resultat final és "decent".

En aquest cas l'hostaler no ha arribat a contestar als comentaris però molts dels propietaris d'establiments de tota mena de locals contesten als clients per poder justificar els seus errors.