La productora WarnerMedia va anunciar aquest dimecres que prepara una nova versió de l'exitosa sèrie "Gossip Girl" per emetre-la en la seva nova plataforma de continguts HBO Max. La nova sèrie s'estrenarà a la primavera de 2020.

L'estudi ha ordenat la producció de deu episodis d'una hora de durada. La trama es basa en la història narrada en la sèrie original sobre les vides d'un grup d'adolescents adinerades a la ciutat de Nova York.

En el nou projecte participarà part del mateix equip que va crear la història original així com el seu escriptor i guionista, Joshua Safran, i el productor original, Josh Schwartz.

La nova sèrie iniciarà el seu argument vuit anys després del final de la història original i incorporarà a nous personatges, adolescents i estudiants d'escoles privades de Nova York, per narrar les aventures i desventures de la comunitat més elitista de la Gran Poma.

Amb aquesta premissa, la història explorarà quant han canviat les relacions per l'auge de les xarxes socials i com ha evolucionat la ciutat de Nova York, que en moments de la sèrie original es va convertir en un personatge més de la història.

Actualment Safran està escrivint els nous episodis que, igual que va passar amb "Gossip Girl", seguiran basant-se en la sèrie de novel·les escrita per Cecily von Ziegesar. De moment no hi ha confirmació que cap dels intèrprets de la trama original participin en la nova producció.

"Gossip Girl" va ser una producció de la cadena The CW que va arrencar el 2007 i es va perllongar durant 121 episodis fins 2012, el final va ser precedit d'un imparable augment de seguidors al llarg de tot el món.

Aquest no és el primer intent de crear una sèrie basada en l'univers de l'original o en un dels seus personatges principals, donat l'èxit que va gaudir.

Per la seva banda, HBO Max és el nou servei en "streaming" (vídeo en línia) de la productora nord-americana HBO -propietat de WarnerMedia-, que estarà disponible a la primavera de 2020 amb un catàleg que amb més de 10.000 hores de sèries i pel·lícules exclusives espera competir amb força contra Netflix i la nova plataforma de Disney.