Shine Iberia, productora de programes d'entreteniment, ha anunciat la propera adaptació del concurs 'I love my country' ( 'M'encanta el meu país'), el nom a Espanya variarà i que posarà a prova, en clau d'humor, el coneixement de aspectes com la música, la gastronomia o l'esport espanyols.

Macarena Rei, CEO de la companyia, ha ressaltat en una presentació amb mitjans que el concurs no serà, "com s'ha dit", una edició segle XXI de 'Furor', programa històric que va emetre Antena 3 entre 1998 i 2001 en el qual s'enfrontaven dos equips de famosos contra famoses precisament responent a preguntes de cultura general. En aquest sentit, ha explicat que serà un programa, familiar i ple d'humor en què es mesuraran dos equips formats per quatre persones famoses, entre les que hi haurà dos capitans fixos que repetiran cada setmana.

La màxima responsable de la productora ha indicat així mateix "la importància que tenen per Shine Iberia els programes d'entreteniment per a tota la família", format estrella de la companyia que opera entre Espanya i Portugal. Després títols consolidats com 'MASTERCHEF', 'La Voz', 'Maestros de la Costura', 'Prodigios' o 'Me resbala' -pels que segueix apostant-, Rei afirma que 2020 serà un any ple de "grans projectes" per la productora.

Més enllà dels programes protagonitzats per celebritats, Macarena Rei ha destacat el valor que té el format del 'talent show' per Shine Iberia, ja que permet "aprofundir en la part humana i descobrir històries increïbles", com les que revela 'Prodigios', que permet als nens "complir els seus somnis" i "convertir-se en els nous Ainhoa ??Arteta, Nacho Duato o Andrés Salat".

Una altra prova més del bon funcionament dels 'talent' són, per Rei, els 29.000 aspirants a formar part de la nova edició de 'MASTERCHEF', una vuitena entrega que ja ha començat a gravar-se i que comptarà, segons revela la CEO, amb "molta varietat" i un "alt nivell culinari" entre els participants.

La CEO de Shine Iberia ha ressaltat finalment l'augment de l'audiència durant les emissions en diferit de molts programes d'entreteniment, tendència que ha motivat l'interès de plataformes de 'streaming' com Netflix o Apple TV + per aquests formats.