La primera temporada de The Sinner, protagonitzada per Jessica Biel, va ser una de les grans sorpreses de l'estiu passat gràcies a la seva aposta per un relat que hibridava suspens, drama i denúncia social. La segona temporada s'acaba d'estrenar als Estats Units mantenint el nivell, tot i afrontar un cas diferent i amb notables canvis en el repartiment.

The Sinner no és ben bé una antologia. A la segona temporada, es mantenen alguns personatges de la primera (el més important, el veterà policia interpretat per Bill Pullman) i també s'hi preserva una mirada molt àcida i desoladora a una determinada «Amèrica Profunda». En tot cas, el que queda clar és que la sèrie té un nexe comú: plantejar un assassinat sense motiu aparent que, a mesura que s'indaga, va revelant aspectes molt obscurs i inesperats de tots els personatges. A la segona temporada, la trama arrenca quan un nen aparentment enverina els seus tutors durant una estada en un motel. Al principi, semblaria que un trastorn del nen ha desencadenat la tragèdia, però a mesura que la investigació avança es van descobrint uns vincles molt conflictius entre víctimes i botxí. Per acabar-ho d'embolicar, apareix la mare biològica del nen, una dona molt enigmàtica que sembla guardar-se la meitat de les veritats.

Si a la primera temporada la seqüència de l'assassinat i la interpretació de Jessica Biel eren mitja sèrie (no s'entén que l'actriu no guanyés tots els premis, la veritat), a la segona potser no s'aconsegueix tant d'impacte amb l'escena inicial, però sí en l'elecció de la protagonista: Carrie Coon, la immensa Nora de The Leftovers. També convé subratllar la bona feina de Pullman, que atorga al seu estereotipat personatge uns matisos poc habituals en el gènere. Acaba de començar i costa de dir si mantindrà el nivell fins al final, però de moment és indubtable que The Sinner ha sabut crear un estil propi que sembla haver vingut per quedar-se.